måndag 11 april 2011

Vilken vårdag!!

Solen har visat sig från sitt bästa humör och det har varit riktigt behagligt ute. Folk sitter ute på uteserveringarna längs ån i Uppsala, det är ett säkert vårtecken. Tyvärr har jag fått sitta mest inne idag eftersom jag varit på kurs i det lättsamma ämnet "Mäns våld mot kvinnor" (obs ironi....). Mycket intressant kurs och dessutom bjöds vi på lunch och middag som smakade förträffligt bra bägge två.... Tur jag hade sovmorgon och hann med en morgonpromenad, dessutom var jag lite snål och ställde mig på en billigare parkering lite längre bort så jag fick prommis både till och från.
Som vanligt var kameran med på min prommis (ja inte den till och från parkeringen ...)
Det här ju ett lite lättare motiv än vilda djur att fånga på bild ;)
Men jag lyckades ånga fånga ett vilt djur på bild, kanske varken vackert eller exotiskt, men ändock....
Nu känner jag mig bra mosig i sakllen och tänker faktiskt borsta tänderna och krypa in under täcket! 
Så jag säger God Natt och sov så gott

1 kommentar: