tisdag 26 april 2011

Tisdag...

...ni vet den där dagen som jag så starkt ogillar, men jag måste erkänna att det känns helt okej idag. Nog var det en seg kamp med sängmonstret, men jag vann till sist....Känns lte små tungt att åka till jobbet och stänga in sig när det är så vackert väder ute, kanske jag hinna med en sväng ut på lunchen. Igår sydde jag klart en Quilt, men den får ni tyvärr inte se riktigt ännu, måste hålla på den ett litet tag till.... Så jag plågar er med ännu en av mina macrolekar istället ;)
Det är verkligen kul att leka med kameran nu under vårtiden, finns så mycket blommor och annat att föreviga, ha på lager när vintern är här och känns som tyngst. Nu ska jag ta en sväng med Prinsessan och därefter ge mig av mot arbetsdagen.......

4 kommentarer:

  1. Skulle gärna se fler av dina häftiga fotografier. Jag är ju grymt avis på er som faktiskt KAN fotografera! =O)

    SvaraRadera
  2. Häftig bild! Kanske nåt för en ny trädgårdsutmaning anno 2011? Kram jenny

    SvaraRadera
  3. Wow vilken härlig bild! Vad har du för kamera? Måste ju vara en kanonmodell.
    Sådana vilder vill jag gärna se fler av....
    Jag försöker men klarar inte det så bra..
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Hade för mig att jag skrev ett HEJ till dig här i morse, men det var väl en imaginär hälsning!
    Ha det gott och stor kram!!!
    Maja

    SvaraRadera