torsdag 10 mars 2011

Så var det torsdag

Härligt med endast två dagar kvar att arbeta innan det blir helg igen. Känner mig som om jag vore överkörd av ett tåg eller nått. Misstänker att det röra sig om nått virus som tänker sig ett besök i min kropp. Hoppas bara jag lyckas slippa ett långvarigt besök, har inte tid med det ;) Har man egentligen någonsin tid att vara sjuk?? Fick mitt PM klart och inskickat till handledare, nu är det nervös väntan på svar. Om hon godkänner så blir det examination nästa vecka, sen bara att slå igång med intervjuerna. Orkade ingen sömnad igår trots en brinnande lust, hoppas på mer ork idag.
Ha en fin torsdag!!

7 kommentarer:

  1. Ja det är onekligen skönt med torsdag och får man dessutom jobba hemma som jag gör idag så är det extra gött!

    Hoppas det går bra med ditt PM osv. Jag håller tummarna!

    Ha en fin dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Torsdag är en bra dag, just som du säger för att veckan går mot helg :)

    Håller tummarna för att ditt PM blir godkänt och att du kommer vidare.

    Kramar!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Ta det lugnt Lizzan,du har gjort ett jätte jobb med ditt PM,då vill viruset inte bita sig fast!!Kram

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för din PM och att det eventuella viruset kilar förbi utan att stanna.

    SvaraRadera
  5. ja i dag er det torsdag och det snöar her i Halden, nu ska jag jobba 2 dar, så er det fri hela veckan igjen så man kan sy, hiih

    Krya på deg, och jag hoppas at det går bra med ditt PM.

    ha en god helg

    kram från audi

    SvaraRadera
  6. Klart att ditt pm går bra! Sy i helgen...kram!

    SvaraRadera
  7. Lycka till med ditt PM! Och måtte inte viruset däcka dig! Kram Katarina

    SvaraRadera