fredag 25 mars 2011

Inge särskilt....

..spännande att berätta om, mest vardag....till förmiddagsfikat serverades dagen till ära våfflor av våra alldeles egna matmammor;

När det var dags för mig att göra min plikt att åka och hämta lunch så fick jag nästan en chock...
Nåja det var ett kortvarigt elände för när jag kom åter så hade det slutat snöa
Njöt i fulla drag av den underbara lunchen....
Nu har vi fredagsmys eller nått, de små gosarna har krypit ner i sina sängar, jag, KG och Storskruttan sitter och tittar på TV. Orkar inte så mycket mer än så idag, men imorgon är en annan dag......

2 kommentarer:

  1. Japp, i morgon är en annan dag, med en tur på symässan här i Malmö.
    Nu sitter jag och väntar på att min 15-åring kommer hem från disco.
    Önskar dig en trevlig helg med alla barn och lite sya.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. ...och då kommer du att vara full av energi och inspiration!!!
    Iaf efter några koppar kaffe;-)
    Lycka till!
    Kram Maja

    SvaraRadera