lördag 12 februari 2011

Känner mig bortskämd

Som bekant fick jag min present av KG för ett tag sen, en leksak som går på batterier och ligger i ett fin svart fodral;
Har väl inte hunnit att prova den så mycket än, men jag älskar den iaf :)
I torsdags var jag på middag med 4 Nordnessbrudar, Mamma som gjort ett album med gamla bilder på mig som liten, en del bilder kul att se och en del som jag förträngt att de fanns ;) Moster hade hört min klagan över att inte ha ett headset så jag kan prata ostört på Skype;
Men nu så är det åtgärdat! Av min goa underbara lillasyster fick jag fyra små glas Kartio från Iitala, har redan de stora men önskade mig även små, så behagliga att dricka ur;
Igår blev jag firad på jobbet och fick en så himla snygg skål som jag är oootroligt förälskad i redan! Är kanske lite knäpp, men jag är sjukt besatt av skålar och fat...kan aldrig få för många av dem...undrar om KG håller med mig ?
Idag ringde telefonen och en värme och nyfikenhet spreds i bröstet, jag hade ett blombud, mitt livs första!!!!
En vacker bukett från en varm och vacker kusinfamilj från Småland!!!! Tusen tusen TACK till er alla underbara människor som får mig känna mig så speciell!!!
P & K

4 kommentarer:

  1. Alla behöver bli lite bortskämda då och då så passa på att njuta av den känslan!
    Riktigt fina presenter du fått och skålar och fat kan man väl aldrig få för många av?;-)
    Passar på att gratulera redan nu.
    Vem vet vad jag kommer ihåg i morgon...
    Grattis och Kram!
    Maja

    SvaraRadera
  2. Grattis på den stora dagen
    Kram// Inga

    SvaraRadera
  3. Ingen bukett i världen kan göra dig rättvisa egentligen men eftersom jag/vi inte kunde vara på plats och gratulera dig personligen med en massa småländska björnkramar så... :-)

    Grattis igen, finaste, bästaste Du!
    KRAM <3

    SvaraRadera
  4. GRATTIS!!! Du är värd att få känna dig bortskämd, speciellt på din egen dag!! Fina presenter du har fått!

    SvaraRadera