söndag 30 januari 2011

Söndag=Vilodag...

...men regler är till för att brytas, eller hur ;) Inte har jag väl fart fram som ett skållat troll, men har inte heller legat på latsidan alldeles. Sytt ihop några block till Pias utmaning;


Har även startat på ett Hjärtligt projekt eftersom det pågår en sytillsammans på en av de listor jag är med på. En liten tjuvkik på detta bjuder jag på;

Har varit på prommenad med Fröken Hulligan, kan väl inte påstå att det är nån större hastighet på dessa turer, Fröken vill ju bara stanna här och där;

...och då passar jag på att fotografera naturen;

Igår beställde jag en present i förskott till mig själv, KG betalade, han påstår att jag inte får öppna kartongen förens om två veckor, men det ska vi nog bli två om... Nu ska jag sy några stygn till innan det är dags för sista svängen med Lilo!!

3 kommentarer:

  1. Vackert!!!
    Både djur och natur och dina arbeten som du håller på med!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Din hjärtequilt blir säkert fin.
    Så fina bilder du tagit på din kissrunda.
    Själv får jsg ta fram luppen och se om jag hittar igen sylusten

    Maken var hem på permision
    från rehab över helgen.
    Hoppas han blir utskriven i morgon.

    Vi tog en promenad förbi kyrkan,
    Där fanns en istod i form av en
    Ängel. Inte vanligt på vår breddgrad. Konstnär och is från
    Jukasjärvi hade fixat den. Naturligtvis var inte kameran med- I morgon ska jag gå och ta en bild.
    Blir den bra dyker den nog opp på bloggen
    Dag att möta han med paraplyet.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Spännande projekt du håller på med. Det med hjärtat är jag extra nyfiken på:-))
    Kram Gudrun

    SvaraRadera