måndag 31 januari 2011

Sista Januari

Måste ärligt erkänna att jag inte riktigt förstår var denna månad försvunnit. Men när jag blickar tillbaka så ser jag att jag hunnit med en hel del, sju sydda färdiga saker varav en på min lista för året. Fått nytt jobb, nu väntar jag bara på att få börja och hoppas på mer energi och glädje. Känner redan att jag är gladare, piggare och sprudlar mer av skaparlust. Fast idag har det varit mest sängläge efter maten, tänk att måndagar suger musten ur mig så fullständigt. Nu ska jag ta och sova lite så att jag har energi nog att fixa morgondagen!
God natt!

2 kommentarer:

  1. Håller med dig ,vart tog januari vägen??
    Håller med dig oxså om denna måndag .Så jag går och kramar min kudde ett tag .Höres imorgon. Sov gott du mee!!

    SvaraRadera
  2. Ja dessa m-Tisdagar tur det är en tisdag efter....
    Åh så fina dina hjärtan ser ut...har du fått mönstret redan?
    Fast applikationer har jag just inte gjort innan ngn men ska försöka i alla fall..
    Kramiz o hoppas din tisdag blir bra!

    SvaraRadera