måndag 17 januari 2011

God j-a måndag....

Säkert ingen överraskning för er men jag hatar måndagar och tisdagar är skitdagar...tur jag har fem dagar till i veckan att njuta av. Idag är det dessutom isgata så resan till jobbet blir antagligen ett litet äventyr där det gäller att ha tungan rätt i munnen.
Kom inte så mycket längre på mitt projekt under gårdagen men det är ju långt till sommaren. Denna vecka måste två andra hemliga projekt prioriteras!!
Tvingade ut barnen en stund igår och de är ju fulla av fantasi och skaparlust och detta blev resultaet av deras lek;
Nä nu ska jag iväg på mitt äventyr; ge mig av till jobbet!!
P&K

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra för dig,vi har oxså isgata utanför .Jag behöver inte ut idag ,så det blir till att stanna inne.Förhoppningsvis oxså spara sjukvården!!./kram

    SvaraRadera
  2. Haha - jag har avskaffat måndagar ! I min vecka är de3t två tisdagar ...hihiii.
    Ha en bra dag
    Kramiz

    SvaraRadera