söndag 8 augusti 2010

Söndag

 ...och imorgon är det åter dags att infinna sig på jobbet pigg och arbetsvillig!! Kanske lite arbetsvillig men pigg kan jag lova att jag inte kommer vara. Tidiga mornar är helt enkelt inte min grej, bara att inse!! Hoppas hoppas att det jag väntar på snart ska dyka upp.... Tills dess är det bara bit ihop och se glad ut!! Semestern slut, Eldfesten har varit, ja då är verkligen hösten på gång på riktigt. Ytterligare hösttecken är att äpplena börjar hänga ner grenarna;
Man slaskar och sörplar med dessa härligheter;
Tyginköp blir lätt i denna färgskala (dessa kommer från det tidigare nämnda paketet som råkade bli beställt från Lapp-Elisa);


Även sömnaden blir i sprakande höstliga färger som denna sminkväska med en fjäril från Linneaartline.

På förmiddagen körde vi hem barnen och nu är vi lite närmare en "vanlig" svenssonfamilj igen. Veckan har gått över förväntan bra och barnen är som små änglar, men jag ska inte sticka under stol att det är tröttsamt och skönt att det blir som vanligt ett tag igen!! Nu ska jag stoppa nått i magen, gå ut med hunden och sen ska jag nog sy lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar