måndag 2 augusti 2010

Flytttankar....

Igår när jag skulle skriva ett inlägg och ladda upp bilder trasslade det som sjutton och många var de fula ord som hoppade ur min mun. Har även förstått att det kan vara svårt/krångligt att kommentera inlägg. Jag har ju även en zoomin sida där jag skrivit ett å annat inlägg och nu funderar jag på att flytta tillbaka dit. Jag laddar ju iaf upp bilderna även där för att kunna länka till större bilder, kanske skulle spara både tid och en del nerver att ha allt på en sida. Min tanke är nu att iaf testa, under en period och hoppas att ni trogna läsare (vet att jag har några sånna...) följer med mig;
http://lizzan.zoomin.se

2 kommentarer:

  1. Visst följer vi med dej! Kram o lycka till med flytten...

    SvaraRadera
  2. hmm jag tycker att det är så bra med Blogger, för då kan man "följa" och det vet jag inte hur man gör med zoommin. Har själv haft dina funderingar eftersom det är så svårt för vissa att kommentera. Hade varit bättre om man kunde klura ut varför det strular.

    SvaraRadera