lördag 24 juli 2010

Summering av dagen

Börjar bli rastlös och tycker att vi hittar på alldeles för lite denna semester. Vill inte vara hemma och ruttna bort när jag är ledig och har möjligheten att uppleva saker. Men så ligger det alltså till, här är vi dag ut och dag in i detta tråkiga hus och det är bara att göra det bästa av situationen. Har varit till stan och hämtat mina glasögon och mobiltelefon som varit på lagning, ätit middag på MAX, sytt två grytlappar som nu bara saknar avslutningskant, Mucklorna har gömt mitt svarta tyg som jag tänkt använda för syftet, hoppas de lämnat tillbaka det imorgon så jag kan avsluta grytlapparna. Har även sytt två mindre necessärer. Om jag är nöjd med dagen?? Njae, jodå lite iaf ;) Nu ska jag krypa ner i sängen och krama min goa hund och lyssna till rgnet som smattrar utanför fönstret, vad jag längtat efter detta regn.....

1 kommentar:

  1. Vi är också hemma för det mesta på semestern. Nu har det bara gått en vecka än...har fyra kvar. Tar lite småturer hit o dit och vecka 32 bärs det till Gotland med 18-åringen. Quiltköping är bokat och betalt, resan också. Kommer till Uppsala så vi får åka samman och träffas för första gång. Det blir kuul!

    SvaraRadera