torsdag 22 juli 2010

Semestrar vidare



Här njuts det av sommaren fullt ut, även om det kanske inte blir riktigt som jag vill Helst skulle jag vilja vara på vägarna med husbilen och upptäcka nya ställen. Men när man nu haft den dåliga smaken att skaffa sig en familj som trivs bäst i närheten av sin brevlåda är det bara att gilla läget och göra det bästa av det. Igår lurade jag ut dem på en båttur i havet, en riktigt mysig dag. Så klart skulle vi alla i vattnet för ett dopp, och jag vill lova att det blev ett dopp, eller flera men KORTA. Jisses så kallt det var!!

Idag har vi badat gånger två i betydligt varmare vatten, ett förmiddagen och ett på kvällskvisten. Sytt har jag gjort en del, två av de färdiga alstren kommer på bild snart, de andra får vänta ett tag till, de kommer att dyka upp i press först ;)
Nu ska jag nog fundera på att krypa till sängs och få några timmars sömn så att det finns kraft till morgondagens äventyr.
Puss och God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar