måndag 12 april 2010

Vår!!

Så har då ännu en helg gått och måndagen är här. Dags att hugga in på veckans utmaningar. Börjar med kurs i två dagar, är riktigt kul att få lära sig nya saker men ack så trött jag blir av att sitta på en skolbänk hela dagen. Ska försöka hinna med en tur på stan på lunchen och hitta gardiner till köket, skulle vara trevligt att få ta ner tamtarna nu ;) Har bara så svårt att hitta vad jag vill ha, vet inte ens riktigt vad jag är ute efter. Igår fick jag ett riktigt städ ryck och städade på syrum & kök. Känns så uppfriskande att få det gjort, underar om jag inte dessutom hittade lilla fröken sylust där i ett hörn.....hoppas....
Att våren är här nu finns ingen tvekan om, jisses vad snabbt snön försvann även om det ett tag kändes totalt hopplöst. Idag skiner solen och det kommer troligen bli en underbar dag. Ska se till att hoppa i mina kläder nu och ta en liten sväng med Lilo innan det är dags att åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar