fredag 19 mars 2010

Utsatt för en komplott!!

Slog mig ikväll att det inte är allt för många dagar kvar av mars och vad har jag hunnit sy? Jo en ynka necessär....alltså bara nio saker kvar för att klara min utmaning. Har funderat lite på hur det kunnat bli så och insett att Mr Deadline har ett finger med i spelet, han är så less på att förlora mot mig och som den vinnarskalle han är så tar han till fusk. Skickar på mig förkylningsvirus och magvirus, han mutade säkert de båda för att de skulle attackera och slå ner mig i sängen. Han har ordnat ett raveparty för Mucklorna i mitt syrum, så där är en alldeles förskräcklig oreda och inte en sak finns där den ska. Eftersom denna långa kalla vinter har krävt en hel del el åt hushållen så har elbolagen behövt lite extra energikällor, den elake Mr Deadline har därför tipsat elbolagen om att jag brukar ha gott om energi, nått av dem ha nappat och totaldränerat mig på energi och gjort mig totalt orkeslös. Som om detta inte skulle var nog så har han dessutom satt in nått elakt virus i klockorna så tiden går fort fortare fortast....så skulle jag nu misslyckas även i mars så är ALLT hans fel och jag kommer sätta skottpengar på en viss Mister, så det så!!!

3 kommentarer:

  1. Inte hänga läpp nu, du är ju en person som gillar utmaningar, eller hur? Så låt gubben Deadline tro att han har dej i järngrepp bara, du vet ju att du kan bara du vill.
    Ha ett skönt veckoslut!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men hallå, Mars slut?? Nä det är väl ändå 11 dagar kvar! På med blåslampan och sätt igång och jobba! En sak om dagen och du hinner med god marginal. Å nu duckar jag för flygande föremål ;o) Kramar Ullis

    SvaraRadera