lördag 13 mars 2010

Puhh...



...en liten stunds lugn och ro! Vi hämtade hem vårt lilla yrväder igår, maken till vildbassing tror jag inte jag träffat nån gång. Hon for fram här som en virvelvind, bet i allt hon kom åt och använde oss som levande klätterställningar. Hon har desutom stulit våra hjärtan helt fullständigt! Vem kan låta bli att älska detta charmknippe? Inte ens KG kan stå emot henne ;)

Har sovit med henne ner i natt, hon tycker bäst om närkontakt; att ligga rakt över mitt ansikte! Vi är inte helt överrens där hon och jag!! Tjugo i sex i morse tyckte Lilo att det var dag och dags att busa, inte heller där var vi helt överrens.... Att vara ute gillar hon inte alls, det är rent av skitläskigt och hon vill bara upp i famnen. Kissa och bajsa kan man ju göra inne på golvet....


Nu ska iaf jag sätta fart med att sy en necessär till hennes saker! sen blir det till att fara iväg till farmor och fira O som fyllde år i måndags.

6 kommentarer:

  1. Grattis till ert yrväder ;) Hon ser helt fantastiskt underbar ut :)

    SvaraRadera
  2. Hihi.. så sööt! Och skulle du vilja gå ut o kissa då?? ;-))

    SvaraRadera
  3. såååå sööööt!!! Vilken liten byracka!!! Jag förstår att du är nykär! Ha en toppendag och sy så det ryker!Ser framemot bilder på vad du hittat på,hundnecessär kanske är något syrran vill ha!
    Kramen/Sussie

    SvaraRadera
  4. Så söt hon är. Jag bara smälter..........

    SvaraRadera
  5. Vilken goding! Det är värre med vovvebebisar än sina egna barn. Man blir totalt slut, men det är även en underbar tid! Vilken ras är det?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis! Vilken sötis.
    Kram

    SvaraRadera