tisdag 9 mars 2010

Nu blev det kväller....

...voffö då då?? Jo för att vi har hållit igång hela dagen och nu behöver vila. När jag efter frukstdisken gav mig ut i backarna efterf amiljen så värkte fötterna som "¤%&(&/)(=? ,var redo att åka direkt till skiduthyrningen och lämna tillbaka alltihop!! Efter att ha suttit och surat på en bänk en stund, åkte jag till skiduthyrningen och bytte pjäxorna till en större stolek i ett desperat försök att fixa åkandet, och det hjälpte faktiskt!!! Så idag har jag kunnat åka hela dagen, så himla kul. Det går riktigt bra för S, vilket vi märkte redan förra året och han swischar ner för backarna, har tom givit sig på en svart backe... A däremot kämpar vidare i de lättare backarna, men jisses vilka framsteg han gör, är såååå stolt över honom! Hans kämpaglädje och envishet trots de svårigheter han har är helt klart beundrandsvärt!!

S äääälskar att gotta sig med varm choklad och grädde efter en dag ute....


A pustar ut fter dagens övningar;



Och jag är bara glad för att jag tagit mig ner helskinnad för backen!!Även om jag klarat mig utan brutna ben så ska jag erkänna att jag har en grym träningsvärk, både i kända och okända muskler så jag ska nog ta och borsta nötterna , dra ner rullgardinen för ögonen, så god natt med er!

1 kommentar:

  1. vad härligt med fjällsemester! Det är något alldeles alldeles speciellt med det och man mår så gott av all frisk luft o uteliv (trots värkande fötter förståss...)

    Hoppas veckan fortsatt i härligt tempo och avkoppling, kram kram

    SvaraRadera