tisdag 16 mars 2010

Fortfarande spårlöst borta..

..min sylust alltså. Skulle ju städa syrummet i söndags för att hitta den, vet av erfarenhet att den brukar gömma sig i röran och hoppa tillbaka in i min kropp så fort det blir städat. När jag sytt klart necessären och skulle börja städandet så flyttade Herr Magvirus in i min mage, han ställde till med en hel del oreda där och hans bror härjade runt i KG´s mage. Nu har han iaf flyttat ut från min kropp och jag är på benen igen. Ska snart åka till jobbet, ska bli riktigt kul faktiskt. Vår lilla Lilo fortsätter sin vilda framfart i vårt hus, och våra hjärtan tillhör henne helt vid det här laget. Trots hennes bus och bitande eller kanske just därför så är hon ett charmknippe så stor hon är. Vi har köpt en säng till henne, hon älskar att vara där men bara att leka och lägga de saker hon lyckas få tag samt hennes egna leksaker. Igår fick hon tag i ett äpple;

Sova däremot vill hon göra så nära någon familjemedlem;

Nä nu ska jag klä på mig och fara iväg till jobbet. Ha en bra tisdag! KRAAAM

2 kommentarer:

  1. Mira Kennel Bami-Ida`s17 mars 2010 kl. 19:34

    Lilla Skruttan! Är inne och kikar varje dag efter uppdateringar hihi! Hon ser ut att stor trivas! Tack för att Lilo fick ett så underbart hem.
    Hälsningar från oss i Trångsund och alla syskon :)

    SvaraRadera
  2. Det är inte så konstigt att din sylust ligger nere för tillfället - mucklorna har fått konkurrens! Och en bedårande söt sådan också!

    Kram till er alla i familjen, inklusive den fyrbenta! Hon följer väl med när ni kör hit nästa gång hoppas jag???

    SvaraRadera