söndag 14 februari 2010

Dagen efter....

Att fylla år är både kul och tröttsamt så jag nattade tidigt igår kväll och känner mig pigg för min ålder idag ;) Fick fina presenter och annan härlig uppmärksamhet som gjorde mig så glad så...
Av min älskade K (och barnen) fick jag present redan förra helgen, tror att K ångrat sig lite...men gjort e gjort....han har köpt nya högtalare till min dator som är helt klart bättre än de tidigare och det hörs i hela huset!! Av min pappa fick jag blommor och av de tre goa (och deras mamma) en hjärteskål med godis.

Av tjejerna fick jag teckningar som lockade fram tårar i ögonvrån, första är från L (9 år)



Nästa från S (7 år)
Av min kära svärmor och familj fick jag en bordslampa som enligt K bara är så j-a JAG, döm själva; I veckan fick ag ett brev med en tygbit av en go vän, oxå den står det Lizzan på, det ser ni va...
Sist men inte minst på någe vis en bild på de fina presenterna från Födelsedagsklubben som jag är med i;

Nu ska jag ta och sy en liten stund innan frukost. Idag blir det nog till att vara ute en del, ser ut att bli en härlig dag!

5 kommentarer:

  1. Det ser ut som du haft en fin dag, grattis i efterskott.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Härliga presenter!

    SvaraRadera
  3. Stort grattis i efterskott!
    :-)

    SvaraRadera
  4. Grattis igen (det kan väl aldrig bli för mkt???) och ja - den lampan är SÅ mycket du! :-D

    Vilka underbart härliga teckningar du fått av sötisarna, förstår att du är både stolt och glad och rörd! Och jag håller helt med S; Du ÄR helt enkelt bäst!

    KRAM

    SvaraRadera