söndag 24 januari 2010

Varför...

...är det ibland så svårt att hitta på en rubrik?? Står alldeles still i min skalle och jag kommer inte på nått dräpande. Ja ja, inte kan väl rubriken vara så viktig?? Måste väl ändå vara viktigare vad jag skriver i inlägget? Igår sydde jag klart Zic Zac toppen och tänkte vara så duktig och quilta den på en gång, men si där fick jag tji,,vadden räckte inte. Får se till att fylla på lagret under veckan och ta tag i det nästa helg istället. Eftersom jag var så sugen att quilta tog jag fram ett UFO där jag hade vadd och baksida klart. Så nu pågår Quiltäventyret...känner mig inte riktigt nöjd med val av quiltmönster, men det vill bli bra iaf!!! En liten tjuvkik....

Nu blir det en kopp kaffe till sen quiltar jag vidare......

8 kommentarer:

  1. Ser läckert ut...kviltningen blir jättefin :-)))
    Kul att du är igång. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du mår bättre nu, inte roligt när det känns som att allt går emot en.
    Det där du håller på med nu ser ju helt enkelt skitsnyggt ut och det är väl klart att quiltningen blir bra, det är ju du som s(t)yr!!!

    SvaraRadera
  3. Rackarns vad vackert du kviltar! Blir så nyfiken på fortsättningen. Kram

    SvaraRadera
  4. Himmel det där ser snyggt ut. Heja Lizzan snart är det klart :)Kram

    SvaraRadera
  5. Är helt övertygad om att ditt ufo kommer bli bra... och rubrikerna strunar vi i:)

    SvaraRadera
  6. Den där kviltningen ser urläcker ut. Jag vill se mer!! Skönt att du är på G igen! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  7. Kviltningen ser väl helt underbar ut. Kram Kikki

    SvaraRadera
  8. Vad mycket otur Ni haft.Man säger att en olycka kommer sällan ensam, men detsamma borde ju gälla tur. Hoppas det vänder för Er och att Ni får massor med tur istället nu.
    Quiltningen ser jättefin ut, vad jag önskar att jag kunde göra sådant. Jättenyfiken på att få se det färdigt!
    Hoppas du har en bra måndag.
    Kram

    SvaraRadera