söndag 10 januari 2010

Smått förvirrad

Har ägnat dagen åt matematik, jag brukar normalt sätt inte ha några problem med matte. Tvärtom gillat att räkna och lösa ekvationer. Men den jag brottats med idag har jag banne mig inte hittat lösningen till, hur jag än grubblat. Tror att minst ytterligare tio gråa hårstrån växt ut på min skalle... Jag är ju inte en dag över 25, pigg, ung och rask i kroppen och vuxen vill jag nog inte kalla mig, snarare väldigt nära till mitt barnasinne. Hur är det då möjligt att min dotter fyller 18 idag???

Ni ser hon verkar ju inte fatta det själv heller.....Ja ja får väl bita i det sura äpplet och vråla GRAAAATIISSSSSSSSS min goa bästa lilla tös!!!!!

5 kommentarer:

  1. Visst är det konstigt, nyss var hon väl 4 år, du kan säkert inte räkna!
    Hur tror du jag tänker med en son på 32? DET är väl ändå inte MÖJLIGT??????
    Anna-G/Pumlan

    SvaraRadera
  2. Det är enkelt! Det är bara ungarna som åldras, vi andra håller oss evigt unga :o) Jag är inte en dag över 27 och kommer aldrig bli något äldre än så! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Ullis, det är bara barnen som blir äldre. Fast jag undrar hur det blir sedan när de går om oss i ålder.... :-)
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  4. Ja det är lustigt det där, hur barnen åldras men själv är man sig lik år efter år!

    Grattis till M i efterskott!

    SvaraRadera
  5. Och min son Patrik blev också 18 just på denna dag!

    SvaraRadera