tisdag 8 december 2009

Börjar som så smått...

... bli mig själv igen, även om sorgen forfarande sitter som en klump i bröstet. Har iaf hittat åter till symaskinen och börjat beta av listan med beställningar till jul. Igår blev två sminkväskor klara, har en sykompis som fått en gedigen beställning på just denna sminkväska så hon kallar den årets julklapp ;) Hoppas på att hinna fota det jag sytt nån kväll här framöver.

Fick en bild från en go vän som visar vad som sytts efter mina mönster på Quiltcamp, så kul att se tycker jag!!

Nu ska jag försöka få på mig kläder och se till att denna dag går och vi kommer ett steg närmare helgen!

3 kommentarer:

  1. Tack härliga du för en helt underbar blogg. Förstår att du själv har det kämpigt just nu, men du skall veta att mig har du muntrat upp många gånger under denna höst som inneburit lång sjukskrivning.
    Kram
    Ingrid

    SvaraRadera
  2. Härligt att livet går vidare igen om än naggat i kanten... Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag ser fram emot att få ge dig/er en lång, varm kram nästa helg.

    Tänker på er.
    KRAM

    SvaraRadera