torsdag 12 november 2009

Så var det torsdag och sista arbetsdagen för veckan, men ledigt lär det inte bli imorgon. Igår var jag till Huddinge för uppstart av den sista kursen, nu ska det skrivas ett examensarbete. Jag skriver ihop med en som bor på Gotland, vilket kommer gå så bra så, tack vare internet. Vi var lite rädda att det skulle bli svårt att hitta artiklar, efter att kikat igår är vi mer oroliga över hur vi ska kunna begränsa oss.
När skoldagen var slut gjorde jag ett stopp i Märsta och hälade på hos E & R och deras lilla underbara prinsessa. Synd att jag inte har möjlighet att träfa dem oftare. Tack vänner fr en trevlig stund!
Har fortfarande inte haft tillfälle att fota mina färdiga UFO/WISP, men imorgon ska jag väl kunna få till det. Svårt att få till utefoton nu när det är mörkt när jag åker och mörkt när jag kommer hem. Så trist väder som det varit de sista dagarna så blir det ju knappast ljust nån gång under dagen.

1 kommentar:

  1. Välkommen till Huddinge! :-)
    Håller med dej, det är omöjligt att ta foton nu, iaf hyfsade.
    Ha en fin fredag.
    Kram

    SvaraRadera