måndag 23 november 2009

Friden slut!

Och dags att återgå till vardagens lunk, eller lunk är nog helt fel ord, vardagens race stämmer nog bättre. Innan jag hinner blinka så är helgen här igen ;)
Jag måste bara tipsa er som gillar att lyssna på talböcker i dator och mobil om en kanontjänst; Storytel. För 169 kronor i månaden får man lyssna hur mycket man vill på de böcker som finns i sortimentet. Jag har varit medlem i en vecka och är inne på min fjärde bok. Har datorn i syrummet och lyssnar medans jag stökar ikring härinne, kanonsällskap tycker jag. Just nu håller jag på och betar mig igenom Mari Jungstedts böcker. Intresant? Kika in då vetja; www.storytel.se
Nu hoppar jag in i ekorrhjulet och springer några varv tills jag utmattad ramlar ur på fredag.....

3 kommentarer:

  1. Jag älskar att lyssna på böcker när jag syr, städar, stryker mm.
    Storytel är en jättebra tjänst.
    Du känner väl till att biblioteket har en liknande tjänst fast den är gratis. Det enda du behöver ha är ett lånekort.
    /Suzanne

    SvaraRadera
  2. Vilket bra tips, TACK! Detta ska omgående undersökas närmare!

    må gott i ekorrhjulet, kramar

    SvaraRadera
  3. I somras så hade jag provabonnemang på storytel och lyssnade på mängder av böcker. Men jag är snål av ekonomiska skäl och återvände till bibliotekets låneservice på ljudböcker. Det enda negativa är att det är datorn man måste vara nära, men med hörlurar med långa snören så kan man ändå röra sig fritt eller om man har bra högtalare till datorn. Storytel i all ära men jag tycker det är lite väl dyrt.
    kram
    Cilla

    SvaraRadera