lördag 31 oktober 2009

Oktobers OPAM






Har suttit och jobbat med "småpill" på mönstrena som jag hoppas kunna börja skicka ut imorgon, jisses sån tid det tar, men nu tror jag att de är klara, ska läsa igenom imorgon när min hjärna är lite klarare. Höll helt på att glömma av att redovisa vad jag sytt under oktober månads OPAM, trött som jag är. Tre av de sydda projekten kvalar in till OPAM denna månad, Först ut min vska för broderisaker med ett broderi från Anette L , broderiet har legat lnge medans jag funderat på hur väskan ska se ut. Skönt att äntligen ha nånstans att stoppa allt till Truly Bomen;


Delarna till en killväska har legat länge och väntat på att bli ihopsydda, nu bor det en väska i Skåne hos en liten Max;


Sen så har även en halvfärdig stor necessär blivit klar;
Nu ska jag krypa ned i sängen, trött så bara den.....

1 kommentar:

  1. Lille Max själv tyckte förvisso att inslagningspappret och snörena var roligast - men Max mamma tyckte väskan var desto finare! :-)

    KRAM

    SvaraRadera