måndag 26 oktober 2009

HJÄÄÄLP!!!!

Får rubriken mig att verka desperat?? Inte riktigt men nästan ;) Jag har ju gjort några mönster och har fler på g även om de flesta är på planerarstadiet. När jag gjorde mitt första mönster för hur många år som helst skulle jag snabbt komma på nått namn och jag krystade ur mig LizzanDesign vilket känns tråkigt och inte alls som jag. Hur jag än funderar och funderar kan jag inte komma på nått fyndigt, så nu tänkte jag ta hjälp av er. Är det nån som har nått bra förslag på namn?? Det bästa förslaget kommer att belönas med ett valfritt mönster även om jag inte använder det, och den som avgör vad som är bäst är JAG som den envåldshärskare jag är!!!

5 kommentarer:

  1. Halloj,
    Varför inte SYLUST, det är väl vad mönstren ska ge köparen...
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Lizzan
    räcker inte det? kort och koncist och redan etablerat!

    SvaraRadera
  3. fröken fyndig tycker jag skulle passa dig.

    SvaraRadera
  4. Röstar på Lizzan, det är redan etablerat i våra kretsar!

    SvaraRadera
  5. Håller med om Lizzan! There's no one like U!

    KRAM

    SvaraRadera