fredag 11 september 2009

Trött, tröttare, tröttast

Ungefär så har jag känt mig denna vecka och idag är ja alltså tröttast. Ögonlocken känns som de vore bly och kroppen vill bara inte vakna till. Hoppas att det ska bli bättre när jag väl kommit iväg. Egentligen har ju mina studiefredagar startat men just idag ska jag jobba. Ska på ett möte på eftermiddagen och det ska bli intressant. Ska även pssa på att besöka en tygaffär och fylla på lagret, inte för att det är tomt men jag saknar lite motivtyger i klatchiga färger, även lite olika svarta skulle behövas, få se vad jag hittar.... Nu ska jag dra på mig stövlar och ge mig iväg, tänkte jag skulle ha mina nya snyggstövlar idag för att "gå in dem". När svärmor såg dem sa hon (tänker nu en rungande finsk brytning) "Du kan inte gå i sånna" , jådå svarade jag glatt då kom det "gamla särringen"...hon är underbar min svärmor! Ni kanske vill se vad jag ska strutta omkring i ? Hm..har flyttat alla bilder nånstan och hittar dem inte nu.... Får bli senare....

1 kommentar: