lördag 26 september 2009

Lördagspyssel!



På förmiddagen rev vi tapeter i det som ska bli M`s nya rum, vilket grisgöra, slutade med att vi bestämde oss för att göra klart en vägg, resten slipar vi bara skarvarna på, eller vi.... KG så klart, alldeles för dammigt för mig ;)

Har sytt två pennfodral, bild kommer senare, har tänkt jag ska sy några till först. Kära dottern höll på och letade kläder och var i källaren och rotade, hörde ett vrål som kunnat väcka döda, visade sig att vår Husis är tebaka....


Nu på kvällskvisten har jag gjort klart en bröllopspresent;

(klicka på bilden för större format)

Ska sy lite till innan kvällen övergår till natt ha en bra lördagskväll!!

4 kommentarer:

  1. hihi...vilken söt Husis! Jag hade också en sån i källaren för några år sedan och även jag höll på att få hjärtslag innan jag förstod vad det var för kryp. :-))

    Bröllopspresenten är toppenfin.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bröllopspresent du har fixat! Stackars lilla husdjuret, undrar vem som blev räddast, därnere i källaren!

    SvaraRadera
  3. det var en himla söt bröllopsgåva! Här börjar det nalkas dop misstänker jag om si so där 1-2 månader... Har du möjligtvis tid för en liten beställning ??

    kramar

    SvaraRadera
  4. Kanonfint Lizzan, verkligen! Både givare och mottagare blir garanterat nöjda (den förstnämnda är det redan ;-))!

    KRAM

    SvaraRadera