torsdag 27 augusti 2009

Tomt på ideér...

...kan bara inte komma på någon bra och informativ rubrik, skallen känns helt tom trots två koppar kaffe. Hade en riktigt bra dag i Tierp igår, dagen gick i rykande fläng. Segheten och värken i kroppen består, börjar bli riktigt less...är som kloka K säger bättre att det bryter ut ordentligt så att man däckar, än att gå omkring på halvfart. Gillar full fart fram i kurvorna inte sega sig fram som en sköldpadda. Som gubben sa igår när jag beklagade; gilla la la läget.....

Sydde lite på mitt scrapsprojekt igår har sytt ihop drygt halva toppen, hoppas orka sy resten ikväll. Så här ser det ut vid symaskinen nu...

Klart som korvspd att ni ska få se hela...men inte förrens jag ä klar, så lite till får ni allt tåla er ;)Nu ska jag ge mig av till jobbet, önskar alla en bra torsdag!

2 kommentarer:

  1. Usch ja, det är jättejobbigt att gå omkring och känna sig "halvtaskig" - jag håller helt med K, allt eller inget! "Kom igen och ge mig en smäll så jag går i däck eller get the f*** out of my system!"

    Krya på dig, goa du!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det var en himla massa småbitar du har i ditt projekt, skall bli kul att se hur det blir när det är klart.

    Krya-på-dig-kram från mig

    SvaraRadera