torsdag 6 augusti 2009

Solen skiner!

Vilken tur jag haft med vädret denna vecka, egentligen lite synd eftersom jag så gärna vill sitta inne och sy. Mitt på dagen när det blir tokhett här i syrummet så går jag ut och njuter av solen, men jag hinner ju sy på morgonen och på kvällskvisten. Nu har jag fått klart ett set med ett grutunderlägg och grytlappar i höstfärger, det blev klart igår kväll, sparade fotograferingen till nu på morgonen eftersm jag är lite mörkrädd!

Nu ska jag fortsätta sy ett par timmar innan hettan blir olidlig, då åker jag nog en sväng till badet! Ha en bra dag!

4 kommentarer:

  1. Flitens lampa lyser ser jag....trots värmen. Fina saker du gjort. Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad fina de blev. Riktigt härliga...

    SvaraRadera
  3. Så härliga, vilken energi du har.
    :-)

    SvaraRadera
  4. Så fint du har sytt. Härliga höstfärger som jag tycker om.

    SvaraRadera