måndag 3 augusti 2009

Semester!

Nu är det åter semester för mig och denna semester gillar jag. KG jobbar, killarna är på fotbollsskola, jag har kört dit dem och mamma J hämtar, helt kanon!! Har låtit Storebror broderat en del som jag ska sy vinpåsar av hoppas på att hinna med det till kvällen. Måste föst se till att städa undan, familjen har ju varit hemma i två veckor medans jag jobbat och det har satt sina spår vill jag lova. Borde ställa en skyffel innanför dörren så man kan skyffla sig in....

I lördags var vi som sagt på Leksands sommarlan för femte gången, märktes att mina killar kunde stället, men kul hade de tillsammans med goaste J & J. Det åktes vattenrutchkana, badades och solades. Enligt väderprognosen skulle det vara mulet med regnskurar, men solen sken tills det var dags att åka hem (med undantag för några kotare stunder) då tjockade molnen på sig, men det gjorde inte oss ett dugg! Lite bilder kanske kan vara skoj;

Tack Kära L för en härlig dag!

Nu är det dags att åka till badet med dottern, städandet lär inte försvinna n¨åmstans...kan göra det sen...

3 kommentarer:

  1. Det ser härligt ut!
    Hoppas du får en kreativ vecka nu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser härligt skönt ut!!! Syns på packningen att det finns en quiltare i familjen! Ser de "flygande gässen"!

    Ann-Christin
    http://ann-christin.zoomin.se/

    SvaraRadera