fredag 28 augusti 2009

Lika tomt idag på ideér till rubrik, tänk att den ska vara så svår att få till, så idag får det bli ett rubriklöst inlägg ;) Tror visst bestämt att jag börjar bli av med det där elaka viruset eller vad det nu var, fötterna värker inte lika mycket och jag var inte lika trött igår som jag varit de andra dagarna denna vecka. Men det är nog för tidigt att ropa hej än.... Igår morse bestämdes hastigt och lustigt att jag skulle på möte i Uppsala och när man ändå är där måste jag ju passa på...så en sväng till Quiltbiten och köpte lite härliga tyger och en sväng på Gränby Centrum resulterade i två nya tröjor, tänk att shopping kan vara så underbart härligt. Idag ska jag sätta på mig den ena nya tröjan som är röd, varför ska man bara ha mörka färger på hösten? Nää fram för glada härliga färger även då. Hoppas på att denna helg ska bli en riktg sy helg, har ju en hel del som ligger och väntar på att få sys klart. Men innan jag får sy och gotta mig bland tygerna så måste jag jobba, en sista fredag innan min termin startar och jag åter är hemma för studier på fredagar.
Ta hand om er och njut av dagen!

4 kommentarer:

  1. Shopping är alltid bra :) Även om plånboken kan protestera ibland så mår själen så mycket bättre :)

    Ha en bra fredag!

    SvaraRadera
  2. Shopping är toppen! Man mår verkligen bra av det. Jag är ruskigt avis på dig som bor hyfsat nära quiltbiten. Det skulle inte vara dumt, utom för plånboken... Ha det gott! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Shopping är toppen! Man mår verkligen bra av det. Jag är ruskigt avis på dig som bor hyfsat nära quiltbiten. Det skulle inte vara dumt, utom för plånboken... Ha det gott! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  4. Trevlig helg! Här i trakten firar vi Veneziad i morgon.Facklor och fyrverkerier lyser härligt upp i höstmörkret!

    SvaraRadera