torsdag 20 augusti 2009

Jag hade ju stora förhoppningar och planer på hur mycket jag skulle hinna och orka nu när resvägen blev kortare och "hemmatiden" längre. Hittills har jag då inte varken orkat eller hunnit mer än tidigare. Symaskinen har varit på och jag har sytt lite, med betoning på lite, varje kväll men inga stordåd har åstadkommits. Igår var jag riktigt duktig om jag får säga det själv, promenerade 1 timme och körde ett nybörjarpass enligt Paulo Roberto. Efter duschen kändes kroppen som körd genom en mangel och jag kröp i säng redan vid kvart i nio, lyckades väl hålla mig vaken en stund bläddrandes i en tygkatalog.
Nu är det bara en och en halv vecka kvar tills min termin och de lediga fredagarna statar. Har varit inne och tittat på lite om kursen, inte verkar det skitkul direkt men jag ska nog klara av att traggla mig genom även denna kurs.
Nu är det snart slut på denna morgons slötid och det är dags att se till att få klart allt inför ännu en arbetsdag!

2 kommentarer:

  1. Utnyttjandet och effekten av din kortare restid kommer nog så småningom. Just nu går säkert mkt av din energi åt till att "landa" på det nya stället.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja jag instämmer i föregående inlägg.
    Lugn Lizzan , det kommer ;)

    Himmel va duktig du är att sköta om din kropp.
    Paolo R ,,,, det har jag missat.
    Grattis

    Kramen

    SvaraRadera