fredag 7 augusti 2009

Äntligen!!

Idag har jag lagt sista knapptryckningarna på mitt handväskmönster. Nu återstår bara att åka till stan och köpa blixtlåspåsar och att trycka ut mönstret. Sen måste jag fundera på om jag ska fixa till en shop eller nått där jag säljer mönstret, men det känns lite överlpps innan jag fått till nått mer mönster. Är det nån som känner att det kliar i fingrarna och är sugen på mitt mönster som kostar 80 kronor inklusive porto så skicka ett mail till mig på hizzan at gmail.com så får du ett kontonummer att sätta in pengar på. Mönstret skickas i början på nästa vecka.

Nu ska jag hänga tvätt och sen sy en stund innan hettan slår till!

1 kommentar:

  1. Skoj att väskexperten börjar sälja mönster. Då väntar jag på din nesse från västeråskursen, blink,blink.
    Lycka till med försäljningen. Kram!

    SvaraRadera