tisdag 16 juni 2009

Härligt med tisdag!

Vad är det för härligt med en helt vanlig tisdag? Jo, för mig är det sista arbesdagen för veckan sen är det en välbehövlig långledighet. På onsdag ska vi till doktorn med ena sonen, handla lite nödvändigheter, packa husbilen. Nån gång på kvälleskvisten drar vi ner mot Småland och sambons kusin med familj för midsommarfirande. Ska bli så supertrevligt så, med sill och dans runt stång, mina killar är väl inte helt med på tåget att det ska dansas små grodorna men det ä ju flera dagar kvar ;)
Det har inte stått helt still på sömnadsfronten även om man kan tro det, det har blitt en necessär, en handväska, en kulpåse och en strandväska på go väg. De rackarns Mucklorna har gömt min minneskortsläsare för mig så jag kan inte få in bilderna på min dator. Snart ger jag upp och köper mig en ny och då ska ni se att den gamla dyker upp från ingenstans.
Idag titta faktiskt solen fram lite mellan molnen och det känns ju lite positivt även om det ser ut att blåsa rejält. Hörde på radion igår om en Norsk vädersajt där man kan skriva in en ort (även svenska) och se väderprognosen för just den platsen. Där vi ska befinna oss i midsommar ser det ut att bli rätt okej väder även om inte dirket blir nått badväder. Är ni nyfikna på midsommarvädret där ni ska vara så kan jag rekomendera denna sida; www.yr.no
Nu ska jag se till att bli klar för jobbet! See Ya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar