söndag 3 maj 2009

Snart slut på ledigheten

Vardagen kanckar på dörren och imorgon är det äntligen måndag (eller nått). Denna helg har väl det inte blitt mycket gjort men slappa har jag blitt expert på. Det är iofs nått jag behöver öva mig på så... Igår syddes iaf en fleecefilt med broderi och namn. På baksidan är det rosa flanell.

Idag har vi hälsat på svågern, det var så härligt att träffa barnen igen och deras glädje över att vi dök upp som gubben i lådan gick inte att ta miste på, hela mitt hjärta värmdes :) Sen var det dags att titta på lilleman när han spelade säsongens första match. Han var så duktig, gjorde dessutom ett mål, matchen slutade oavgjort. Efter matchen fikade vi hos svärmor, vår Österby vistelse slutade med middag på grillen.

Väl hemma igen så hängde jag upp tvätt, tog tag i skruvdragaren och påbörjade arbetet med att riva vår anskrämligt fula altan, tyvärr tog batteriet slut innan jag fått loss alla brädor, men det är iaf på gång... Nu tänker jag ta och göra ett gästspel i syrummet, riktigt vad jag ska ta tag i har jag inte bestämt men det blir nått av det som ligger och väntar på att sys klart.

2 kommentarer:

  1. Verkar ändå som att du inte bara slappat?
    Riva altanen, tvätta, besöka släkten, det är ju en hel del det!

    SvaraRadera
  2. Full rulle o raka rör, ja nån vila va det ju inte men väl en massa gjort. Kul helg låter det som.
    Ha de gott
    Kram

    SvaraRadera