torsdag 21 maj 2009

Färdig!

Både med present och i kroppen. Tror bestämt att den elake Herr Virus kommit på ett högst ovälkommet besök i min kropp. Har ju tagit det lugnt i flera veckor och nu är det dags att få lite fart i kroppen så att det blir en del gjort. Antar att det bara är att gilla läget och fortsätta ta det lite lugnt. Presenten till Elias som fyller tio idag är iaf klar.


Tur att de blir äldre och slutar snart med sina kalas/party/disco för present ideerna börjar att ta slut ;) Nu har de fått handdukar, kulpåsar och pennskrin, vi får väl se om det får bli en köpepresent nästa år eller om jag kommer på nått nytt. Ska ta och pilla i mig en alvedon och krypa ner under täcket en stund, innan jag ger mig på nästa projekt.

3 kommentarer:

  1. hoppas du piggat på dig och känner dig i form igen om inte ännu så snart!
    Krya på sig kramar kommer här!!!!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig goa du!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Lotta i S-vall23 maj 2009 kl. 09:33

    Oj då Lizzan , men ta o krya på dej allt du kan.

    Krya på dej kramizar

    SvaraRadera