torsdag 26 mars 2009

VAAA????

Redan torsdag? Hur gick det till? Sitter här och gapar som en fågelholk och fattar inte vad som hänt. Måste väl erkänna att det känns skönt att helgen närmar sig efter en smått hysterisk vecka. Nu får jag ju inte vara hemma imorgon utan måste fara iväg till Huddinge och närmvara vid ett seminarium angående uppgiften som jag kämpade med i helgen.
I somras hade vi en tävling på en av listorna jag är med i, det handlade om att sy färdigt så mycket som möjligt. Eftersom jag verkligen hade ett systimm så lyckades jag komma på tredje plats. Nu har jag fått min vinst, en söt liten tillbehörsväska som är sponsrad av Annika
Till jul var jag med på ett julklappsbyte på en annan lista, hoppade på både bytet där vi skulle köpa en klapp till någon och där vi skulle sy en. Har helt glömt av att visa vilka fin karameller jag fick. En helt bedårande påse med fickor, denär så välsydd och jag tycker mycket mycket om den. I den andra klappen fanns ett annat smycke, en pennvässa som ser ut som en fingerborg. På mitt jobb har saker som har med pennor att göra en förmåga att försvinna. Men den som vågar sno den här ska få på moppo!!

Igår fick jag en släng av nässelfeber och ser nu ut som en fläcktyfus i ansiktet, ingen större ide att försöka dölja det med smink utan bara att gilla läget..... Idag ser det ut att bli en strålande dag, hoppas mer av det vita äcklet smälter bort så våren kan få fäste nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar