lördag 10 januari 2009

Phuu

Sitter nu och laddar inför att tända eld i pannan och diska. Ser ut som en Orkan dragit fram över mitt kök, Petter tror jag visst jag ska döpa den till. För sån ordea som den ställt till så måste det bara vara en manlig orkan. Men kanske jag har fel för den har även lämnat efter sig ett femtiotal bullar, en långpanna moccarutor och en botten till en budapestrulle. Kanske, men bara kanske (tänker inte erkänna) orkanoredan beror på min egen framfart i köket?? Ja ja hur det än är så får jag väl masa mig ut i köket och röja undan för snart invaderas huset av tre tonårstjejer. De ska iväg på fest ikväll och ska göra sig i ordning samt äta hos oss. Synd att jag planerat tacos och inte nått med massor av vitlök i............

2 kommentarer:

  1. Hmhmhmmmm, vad synd att du är så långt bort för hade du varit närmare hade jag kikat förbi på en smarrig fika... För vem kan motstå allt det goda??? Värt lite stök i köket när man knåpat ihop så mycket gotte!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Det är bra med massor av vitlök.....Kram

    SvaraRadera