söndag 11 januari 2009

God morgon!

Borde kännas kanon eftersom det fortfarande är helg, men jag känner mig så trött och har inte lust med nånting. Klockan är ju inte så mycket ännu så än finns chansen att jag kommer igång snart. Har hävt i mig två koppar kaffe och det känns inte som det hjälpt ett dugg, ska ta en till kopp och se vad som händer. I värsta fall så får jag ta mig en joggingtur för det brukar få fart på blodomloppet.
I fredags firade vi KG´s lillebraor som fyllde 20 år, han fick en herrparfym och ett badlakan. När han öppnat båda paketen kunde jag inte låta bli att säga; " Vi tyckte du luktade så illa sist vi sågs". Badlakanet broderade jag Linneas Surströmming i glas, fast i detta fall är han en Fyllesill.

Nu ska jag äta lite frukost och försöka få fart på kroppen!

1 kommentar:

  1. Hoppas din ork tog sig allteftersom. Det är jobbigt att vakna och känna sig "ur gängorna" utan någon egentlig anledning.

    Stor kram!

    SvaraRadera