söndag 4 januari 2009

Drabbats av en bacill

Bytte ju dator för ett tag sedan, en med lite större hårddisk, har inte satt in broderiprogrammet ännu och bestämde mig för att det nu är det hög tid. Ett litet problem bara, hade ingen aning om var skivan fanns. Kände hur det började klia i kroppen och kännas lite konstig, insåg att jag drabbats av "Storstädarbasilusken" enda sätt att få den i schack var att sätta in en talbok i datorn och ge efter för bacillen. Nu har jag rensat lådor med papper, slängt en massa skit och sorterat tidningar. Skivan har kommit fram och nu kan jag installera programmet och börja brodera. Behöver sortera mönster, men det får vänta tills bacillen kommer nästa gång för nu känner jag att sy-bacillen tagit överhanden och beslutat mig för att smida medans järnet är varmt.

1 kommentar:

  1. Tusan vilka baciller du drabbas av, du skulle ju kunna hosta till ordentligt i ett kuvert och skicka över några bacilusker åt mej också, skulle sitta fint!!!!!
    Ha det gott

    SvaraRadera