måndag 1 december 2008

Vill inte

Tänk om jag bara fick krypa tillbaka under täcket och ligga där hela dagen. Inte går det för sig, nä det är bara att bita ihop och köra på hela dagen. Märks verkligen att vintern och mörkret har kommit på riktigt. Eller vintern vete sjutton, av all snö som kom förra måndagen finns inte mycket kvar. Mörkret däremot är alldeles kompakt utanför mitt fönster och det får ju inte direkt mitt humör att bli bättre. Nu är den underbara tiden här, mörkt när jag åker och mörkt när jag kommer hem. Gnällfia är vad jag är! Hittade iaf fram till symaskinerna igår. Blev ett broderi och lite mer sytt på en prototyp. Får se om det finns krafter vid hemkomsten idag så kanske det kan bli lite skojiga bilder oxå.
Ha en bra måndag!

4 kommentarer:

  1. Ja det är verkligen surt som 17 att behöva kliva ur sängen när det är mörkt och kallt ute! Nåja för mig är det bara 20 arbetsdagar kvar det här året...
    Må så gott! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Nu kan du vinna ett armband i min blogg;)

    SvaraRadera
  3. Håller med om att det är gräsligt segt just nu, men snart vänder det och våren kommer *längtar!!!*

    SvaraRadera
  4. Ja, vi har en mörk o trist tid ett tag framöver. Fast julen lättar ju upp det hela. Trist att snön försvann....ser fram emot bild på ditt projekt.
    Kram Anne-Marlen

    SvaraRadera