torsdag 11 december 2008

Härligt!

Jag hittade till St: Görans i tid och tentan gick så där, borde vara godkänd men man vet aldrig riktigt hur de där uvarna bedömmer. Hur som helst är det skönt att den är avklarad. Efter tentan gick jag med en kursare på stan och vi åt en underbar lunch, bestående av pasta och italiensk glass till efterrätt. Var inte ens hungrig när jag kom hem. Men nu suger det lite i magen och jag ska ta och äta mackor med ägg. Sen tror jag visst bestämt att jag ska ta och ägna mig åt mina symaskiner så de inte känner sig helt övergivna.

2 kommentarer:

  1. Hej.Du har någonting att hämta hos mig.God Jul

    SvaraRadera
  2. Härligt att du hittade både dit och hem! :-) Hade inte velat haft dig irrande i flera timar i stan inte.

    Nu håller vi tummarna för att du klarade tentan med!

    Kram Linnea

    SvaraRadera