måndag 3 november 2008

Eländig

Gårdagen tillbringade jag till största delen i sängen och tyckte hemskt synd om mig själv. Fick inte i mig mycket men en liter blåbärssoppa och några skorpor fick jag i mig. Halv åtta drönade jag av för kvällen och har sovit hela natten. Känner mig inte helt pigg idag heller men åker till jobbet iaf. Hoppas på att kvickna till under dagen annars får jag väl åka hem tidigare.
Denna vecka ser jag fram emot fredagen mer än vanligt, då är det ju syfestivalen och jag ska hjälpa Annika i hennes monter, ni som ska på mässan kom gärna fram och säg hej!
Nu ska jag nog ta och blaska av ansiktet och kanske det idag behövs lite spackel för att inte skrämma folk..... Ha en bra måndag (om det nu är möjligt)!!

3 kommentarer:

  1. Krya på dig-kramar från mig!

    SvaraRadera
  2. Du har all rätt i världen att känna dig eländig med en stökig mage. Hoppas bara att den har slutat stöka till på fredag. Då har jag också tänkt att ta mig till mässan. Sköt om dig! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Wow vad höstfint det blivit här hos dig! Tack för "utmärkelsen" ska läsa vidare och se vad det innebär! Men var först tvungen att skrive en kommentar om hur fint det blivit även på din blogg! tänker på hur fina grejjer du skapar i ur o skur! kramar //K

    SvaraRadera