torsdag 23 oktober 2008

Födelsdagsfirande



Igår firades Lilleman som börjar på att bli stor, men för mig är han alltid Lilleman :) Han fick bestämma middag och då blev det hämtpizza, till efterrätt en hemgjord glasstårta med nio ljus;

Presenter fick han så att han teg, men vi saknade en del personer, inte ens ett telefonsamtal. Kanske kommer till helgen.......

Den ena katten har ju som jag tidigare visat hittat ett brödfat som sin säng nu har även Johnny Bravo hittat en plats;


Men de båda verkar sakna insikt om sin storlek, det ser trångt ut för båda två, kanske är det just det de gillar!?!?

3 kommentarer:

  1. Härligt med 9åringar...jag har också en sån men
    av flicksorten.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas verkligen att de telefonsamtal ni saknade kommer till helgen! Hur kan man låta bli att uppmärksamma en så fin liten stor kille som er S på hans 9-års dag?!

    Kram till er alla, fina familjen!

    SvaraRadera
  3. Jag har lagt in en extra hälsning till S på min blogg (hoppas det var ok att jag lade upp ett foto på honom?). Skulle ha gjort det igår, på dagen D, men det blev inte så mkt datortid då. Bättre sent än aldrig dock!

    KRAM

    SvaraRadera