söndag 28 september 2008

Sytt igen....

Ohh vad roligt det är att sy nu när det finns en sportslig chans att hitta det jag söker. Sydde två små sminkväskor igår ikväll, håller på och leker lite med olika storlekar.

Fotot är taget ute i "Kalvhyddan" vår lilla ladugård, den är i behov av urstädning, men att fota där inne funkade bra tycker jag.

Tack för alla kommentarer om mitt nystädade syrum, och ni som gillar min scrapsförvaring kan jag berätta att jag valde de minsta lådorna och de kostade inte mer än 69 kronor styck. Så sno den ideén om ni vill. När sonen såg hur snabbt de fylldes på sa han att jag skulle köpte extralarge, men tanken är ju att om det blir fullt så måste jag sy bort lite. Så nu ska jag dyka ner med huvvet i scrapslådorna och sy lite fler småväskor men jag kanske borde hitta nått nytt motiv att applicera, börjar bli smått tjatigt....

4 kommentarer:

  1. De är så söta, de där necessärerna!Trollsländor/fjärilar är mina favoriter. Fast jag fattar att du behöver omväxling. Go on!

    SvaraRadera
  2. Supersöta necessärer! Vad du är flitig! Önskar jag hade lite av din energi :o)

    SvaraRadera
  3. Dem är så gulliga, dina necessärer.
    Kram Kerstin i Råröd

    SvaraRadera
  4. Underbara nessisar, som alltid, det där!

    KRAM

    SvaraRadera