onsdag 10 september 2008

Redan...

..mitt i veckan, hur gick det till? Har gått som i ett rus och svävar fortfarande på små moln efter den underbara helgen. Det är ju ingen vanlig vecka det här heller, måndagen hade jag kurs i KBT (kognitiv beteende terapi) super skoj och intressant kurs. Igår var jag kursledare själv då jag och en kollega för första gången höll kurs i Hjärt och lungräddning för vara arbetskompisar. Även idag ska vi hålla en kurs. Imorgon ska jag till Stockholm för föreläsningar, fredag hemma studier. Som sagt lite annorlunda vecka. Igår på väg hem svängde jag in till Quiltbiten och kompletterade med lite röda tyger till ett täcke som jag står i startgroparna till att sy, fast jag måste nog försöka sy klart lite av det som väntar först. Avslutar med en bild från ett arrangemang som fanns i FQ´s monter på mässan, riktigt höstigt vackert;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar