måndag 4 augusti 2008

Måndagmorgon!

Sitter nu med massor av grus i ögonen och kämpar febrilt med att vakna till sans. En lite spänning finns i kroppen, hur kommer det bli idag? Är det lugnt, eller har det hänt massor!?! Det är tjusningen med mitt jobb, att inte veta hur dagen kommer att se ut. En dag som ser fullbokad ut i kalendern kan bli hur lugn som helst medans en dag som ser tom ut kan det bli full rusch. Nu har jag fått i mig en kopp kaffe så nu är det nog dags att tvätta ur ansiktet och sätta på sig nått anständigt. Frukost ska jag väl oxå tvinga ner i magen innan jag far iväg!
Önskar er alla en fin måndag, både ni som jobbar och ni som fortfarande har semester!

2 kommentarer:

  1. Lycka till på jobbet! Här är det i alla fall en perfekt dag att börja jobba; spöregn!

    SvaraRadera
  2. Hoppas dagen blir bra! Jag börjar oxå idag och här vräker regnet ner :)))

    SvaraRadera