onsdag 13 augusti 2008

Jag gjorde det!!

Igår var jag så frustrerad när jag kom hem, efter en sån där dag. På jobbet var det inga problem, fram tills sista timmen, på hemfärden pratade jag med KG och det han sa fick nackhåren att resa sig (ingen ilska mot honom), när jag kom hem försökte mig på en systemåterställning på en av de bärbara datorerna, gick ju åt pipan så klart. Vad annat var att vänta! I min frustration gav jag mig ut på en joggingrunda. Denna gången hade jag nått mitt mål!! Jag orkade springa hela vägen så det blev ingen intervall denna gång! Så sönt det kändes!! När jag orkat hela svängen ett par gånger är det dags att utöka den. Måste bara först mäta upp en lagom sträcka.
Hemma igan så gav jag datorn en ny chans och jag tror faktiskt att jag lyckades, men helt säker är jag inte... Nu är då halva veckan avklarad och det känns ju inte kattbajs direkt :) Nu ska jag iaf ta och ge mig iväg till jobbet så ännu en dag kan avklaras!
Ha en bra onsdag/Lilla Patteklappardagen!!

1 kommentar:

  1. Patteklapp...vaddå?? Nåt typiskt uppländskt uttryck eller?? Enlighten me, please! :-)

    Love you, du är SÅ bra! Ha en fin dag! KRAM

    SvaraRadera