måndag 18 augusti 2008

Bildbevis

Idag var jag äntligen iväg för att köpa en låång nätverkskabel så jag kunde koppla upp min dator igen, nu känner jag mig åter hel!! I helgen blev det en del färdigsytt, först ut ett täcke till min pappa;
Sen törs jag nu visa ett par grytisar som jag sytt till ett byte, de har nu hamnat hos Sussie som skulle ha dem. Hoppas hon har nytta av dem!


Sytt en del minisar, sånna som är bra till små pengar eller annat skrammel;




Två päronväskor;

Idag knopade jag ihop en blöjväska, bra att ha till lilla utflykten, med plats för ett par /tre blöjor och ett resepack våtservetter;


Så där ja, nu var det slut för idag och dags att upp till sängen. Imorgon börjar barnen i skolan igen och det blir lite annat här på morgonen. Jag som är van att rå mig själv.....


3 kommentarer:

  1. Så produktiv du har varit, snygga grejor! Men här ska också sys nu när vi har renoverat och röjt klart :)

    SvaraRadera
  2. Men åhh, vad läckert pappas täcke blev! Och så produktiv du är... Här händer som vanligt inte så mycket på syfronten, man kan undra varför jag köper an massa nya saker när jag ändå inte hinner sy ;o)

    SvaraRadera
  3. Hej, trevlig blogg du har. Men Päron-väskorna? Tell me more...Ditt eget mönster eller? De ser jättefina ut!

    SvaraRadera