torsdag 10 juli 2008

Ligger i startgoparna..

Så där ja nu har jag gjort en del familjegrejor och kan med gott samvete stänga in mig i mitt syrum och slå på maskinerna. Tror minsann att båda ska få jobba idag. Har tre handukar på beställning som ska broderas på. Sen vet jag inte riktigt om jag ska quilta på täcket till pappsen eller sy klart min duk. Har iaf köpt spraylim, dessutom kommer det antagligen en flaska på posten imorgon, jaja det är är bra att ha på lager. Kunde ju inte motstå att köpa några tyger, så denna vecka har tyglagret kraftigt byggts på istället för att tömts ur, men som sagt tyg är bra terapi!!

1 kommentar:

  1. Kanske finns den på Gränby?? Får kolla när vi kommer upp, den som kommer dit först får köpa en till den andra också! ;)

    KRAM och ha en bra dag! Här behövs stövlar och full regnmundering idag...

    SvaraRadera